• Panorama miasta Białystok, widok z lotu ptaka, z lewej strony znajduje się Pałac Branickich na środku Katedra Białostocka Kościół Farny

Jakimi sprawami zajmuje się Rzecznik?

Sprawy konsumenckie to w szczególności sprawy dotyczące:

  • umów sprzedaży,
  • umów o świadczenie usług, w tym:
    • remontowo-budowlanych,
    • telekomunikacyjnych,
    • pocztowych,
    • przewozowych,
    • turystycznych,
    • bankowych,
    • pralniczych,
    • edukacyjnych,
    • związanych z obrotem nieruchomościami.

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku

ul. Lipowa 16
15-427 Białystok
tel./fax 85 869 69 29
mrk@um.bialystok.pl

Miejski Rzecznik Konsumentów informuje, że osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą także skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl.

Informacje i odpowiedzi na pytania dotyczące praw konsumenta znajdą Państwo na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl, www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

Biuro czynne jest w godzinach pracy Urzędu Miejskiego

Do góry