• Panorama miasta Białystok, widok z lotu ptaka, z lewej strony znajduje się Pałac Branickich na środku Katedra Białostocka Kościół Farny

Miejski Rzecznik Konsumentów

Herb Białegostoku z logotypem Miejski Rzeczik Konsumentów

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Białymstoku jest Jarosław Brzozowski.

Na spotkanie z Rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel.: 85 869 69 29). Terminy wizyt należy planować z odpowiednim wyprzedzeniem – zazwyczaj kolejka oczekujących jest co najmniej kilkudniowa. Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki w kolejności, w jakiej są zgłaszane.

Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa.

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku

ul. Lipowa 16
15-427 Białystok
tel./fax 85 869 69 29
mrk@um.bialystok.pl

Miejski Rzecznik Konsumentów informuje, że osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą także skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl.

Informacje i odpowiedzi na pytania dotyczące praw konsumenta znajdą Państwo na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl, www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

Biuro czynne jest w godzinach pracy Urzędu Miejskiego

Do góry