Dotacje na usuwanie azbestu
Miasto Białystok informuje o przedłużeniu terminu składania informacji o wyrobach zawierających azbes.
Ze względu na duże zainteresowanie mieszkańców usunięciem azbestu przy pomocy środków z WFOŚiGW termin składania informacji według wzoru zamieszczonego poniżej zostaje przedłużony do 28 lutego 2018 r. O przyznaniu dotacji będzie decydująca kolejność zgłoszeń. Wypełniony formularz należy złożyć osobiście w siedzibie Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2 bądź:
- przekazać za pośrednictwem Kancelarii Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 (na parterze),
- przesłać e-mailem na adres: dgk@um.bialystok.pl
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok,
- przesłać faksem pod numer: 85 869 6529.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 85 869 6510 (Departament Gospodarki Komunalnej).
Informujemy, że zgodnie z przyjętym przez Polskę planem działań na rzecz kraju wolnego od azbestu, całkowite usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających ten szkodliwy dla zdrowia materiał budowlany ma nastąpić do 2032 roku.