Dotacja na usuwanie azbestu
Miasto Białystok zamierza ubiegać się o pozyskanie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku na usuwanie azbestu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z działania 5.2 Konkurs na usuwanie azbestu, po ogłoszeniu niniejszego konkursu na 2018 r.
W celu złożenia stosownego wniosku o dofinansowanie wymagane jest przedstawienie wykazu nieruchomości, których właściciele w 2018 r. zamierzają usuwać wyroby zawierające azbest z terenu Białegostoku przy wykorzystaniu dofinansowania z WFOŚiGW w Białymstoku.
Zwracamy się zatem do zainteresowanych osób o złożenie stosownych informacji według wzoru zamieszczonego poniżej do 31 stycznia 2018 r. O przyznaniu dotacji będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Wypełniony formularz należy złożyć osobiście w siedzibie Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. I Armii Wojska Polskiego 2/2 bądź:
- przekazać za pośrednictwem Kancelarii Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 (na parterze),
- przesłać na adres e-mail dgk@um.bialystok.pl
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok,
- przesłać faksem pod numer: 85 869 6529.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 85 869 6510 (Departament Gospodarki Komunalnej).
Informujemy, że zgodnie z przyjętym przez Polskę planem działań na rzecz kraju wolnego od azbestu, całkowite usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających ten szkodliwy dla zdrowia materiał budowlany ma nastąpić do 2032 roku.