• Panorama miasta Białystok, widok z lotu ptaka, z lewej strony znajduje się Pałac Branickich na środku Katedra Białostocka Kościół Farny

Departament Komunikacji Społecznej

ul. Słonimska 1

15-950 Białystok

tel.: 85 879 79 79

opinia@um.bialystok.pl

Formularz kontaktowy

Przeprowadzka rzecznika konsumentów

Dodana: 24.10.2016 12:57

Kategorie: Aktualności

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów przenosi się z ul. Słonimskiej 1 na ul. Lipową 16. W nowej siedzibie rzecznik konsumentów będzie przyjmował mieszkańców od czwartku, 27 października

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Białymstoku jest Jarosław Brzozowski. Obecnie jego biuro znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1. Po przeprowadzce będzie mieściło się w budynku przy ul. Lipowej 16, na parterze. Znajduje się tam punkt obsługi klientów Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Nowa siedziba będzie przestronniejsza, lepiej dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych.

Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 6929). Po przeprowadzce numer kontaktowy nie ulegnie zmianie. Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności, w jakiej są zgłaszane. Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych spraw, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.

Pomoc prawna rzecznika polega przede wszystkim na udzielaniu konsumentom (mieszkańcom Białegostoku) porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, np. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.

Więcej informacji znajduje się w zakładce Miejski Rzecznik Konsumentów na stronie www.bialystok.pl.

Kamila Busłowska


Punkt obsługi klienta BKM

Do góry