Postawmy na młodych
Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym będzie mądrzejsza – to hasło kampanii społecznej „Postawmy na młodych” organizowanej przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego. W ramach akcji fundacja przygotowała konkursy z nagrodami
Kampania „Postawmy na młodych” ma na celu budowanie zaradnego, otwartego na biznes i przedsiębiorczego społeczeństwa. Aby taką postawę aktywizować Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego przygotowała różnego rodzaju konkursy skierowane do najmłodszych.
Wśród zaplanowanych działań są zarówno te skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym, jak i dzieci szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Konkursy plastyczne – komiks „Wspólna praca się opłaca” i komiks „Jak zarobić pierwszy tysiąc?”, konkurs fotograficzny „Sukces w moim obiektywie” oraz konkurs na najlepszy spot telewizyjny „Produkt z mojej okolicy”. Termin dostarczenia wszystkich prac upłynie 31 sierpnia 2016 r. Informacje o zasadach konkursu oraz formularze konkursowe można znaleźć na: www.postawmynamlodych.pl.
Na zwycięzców czekają cenne nagrody – m.in. atrakcyjne zestawy klocków LEGO czy też iPad mini, kamery GoPRO Hero 4, słuchawki SONY czy smartwatch’e. Swojego laureata spośród wszystkich zgłoszonych prac wybiorą też internauci (prace konkursowe będą prezentowane w mediach społecznościowych).
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego za pomocą konkursu chce zwrócić uwagę na atrakcyjność produktów z Podlasia, a także uczyć najmłodszych, jak promować wyjątkowe produkty regionalne w internecie.
Katarzyna Ramotowska