Facebook icon
  • Panorama miasta Białystok, widok z lotu ptaka, z lewej strony znajduje się Pałac Branickich na środku Katedra Białostocka Kościół Farny

Departament Komunikacji Społecznej

ul. Słonimska 1

15-950 Białystok

tel.: 85 879 79 79

opinia@um.bialystok.pl

Formularz kontaktowy

Piłkarska promocja miasta

Dodana: 27.10.2021 15:22

Gra rodzinna „Jaga Białystok” oraz szalik z hasłem „Miasto Białystok z Jagiellonią” to nowe gadżety promocyjne, które powstały w ramach współpracy Miasta z Jagiellonią Białystok. Te materiały promocyjne już wkrótce można będzie wygrać w konkursach w mediach społecznościowych Miasta i Klubu.

Gra składa się z 31 kart z obrazkami charakterystycznych symboli Jagiellonii, Białegostoku i piłki nożnej. Na kartach znajdują się wizerunki zarówno oczywistych symboli klubu (herb, nazwa czy rok powstania), ale także bardziej kibicowskie – szalik, koszulka czy flaga. Oprócz jagiellońskich obrazków są także miejskie – np. herb, logo czy flaga, ale także piłkarskie symbole jak piłka, boisko czy bramka.

Każda karta ma 6 obrazków, w tym po jednym wspólnym, ale różnej wielkości elemencie. Grę można układać w kilku wariantach – w pary, w stos czy budować wieżę. Zabawa polega na łączeniu w pary symboli na kartach i kojarzeniu symboli klubu, miasta i sportu. Ten, kto najszybciej odnajdzie i prawidłowo nazwie wspólny dla kart obrazek, wygrywa.

– Przygotowaliśmy 500 egzemplarzy gry, która łączy refleks i spostrzegawczość z wiedzą o najbardziej rozpoznawalnym białostockim klubie oraz samym Białymstoku. To świetna okazja do poznania symboli klubu i naszego miasta. Zabawa i promocja w jednym. Zachęcam do śledzenia miejskich profili w mediach społecznościowych, będzie niejedna szansa na zdobycie gry – powiedział zastępca prezydenta Rafał Rudnicki. 

Grę rodzinną „Jaga Białystok” można będzie już wkrótce wygrać w konkursach ogłoszonych w mediach społecznościowych Miasta Białystok, np. na profilu „Odkryj Białystok”.

Nowy szal kibicowski z hasłem „Miasto Białystok z Jagiellonią” to kolejne ze wspólnych działań promocyjnych Miasta i klubu w ostatnich miesiącach.

Eliza Bilewicz-Roszkowska

Do góry