Otwarta Sobota w Departamencie Obsługi Mieszkańców i Urzędzie Stanu Cywilnego
Od 28 listopada Otwarta Sobota nie tylko w Departamencie Obsługi Mieszkańców, ale także w Urzędzie Stanu Cywilnego
Po przeprowadzce Urzędu Stanu Cywilnego na ul. J.K. Branickiego 3/5 zakres możliwych do załatwienia w „Otwartą Sobotę” spraw znacznie się poszerzy. Mieszkańcy będą mogli załatwiać wszystkie niezbędne sprawy w Departamencie Obsługi Mieszkańców i Urzędzie Stanu Cywilnego. Pierwszy raz z obsługi Urzędu Stanu Cywilnego będzie można skorzystać już 28 listopada 2015 r. w godz. 8.00-12.00
Pierwsza „Otwarta Sobota” w Urzędzie Miejskim w Białymstoku odbyła się w 2014 roku i cieszyła się sporym zainteresowaniem. W związku z tym, prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski postanowił, że Departament Obsługi Mieszkańców (ul. J.K. Branickiego 3/5) będzie obsługiwał białostoczan w wyznaczone soboty, raz w miesiącu. W 2015 roku „Otwarte Soboty” odbywają się w godz. 8.00 – 12.00.