• Panorama miasta Białystok, widok z lotu ptaka, z lewej strony znajduje się Pałac Branickich na środku Katedra Białostocka Kościół Farny

Departament Komunikacji Społecznej

ul. Słonimska 1

15-950 Białystok

tel.: 85 879 79 79

opinia@um.bialystok.pl

Formularz kontaktowy

Białystok partnerem głównym drużyny Lowlanders

Dodana: 23.09.2020 15:34

Kategorie: Sport Aktualności

Miasto Białystok zostało partnerem głównym drużyny Lowlanders Białystok. Team uczestniczący w najwyższej klasie rozgrywkowej w futbolu amerykańskim ma promować miasto przede wszystkim podczas wyjazdów w całym kraju.

Lowlanders Białystok to aktualny Wicemistrz Polski i Mistrz Polski 2018, a obecnie jeden z głównych faworytów do odzyskania tytułu mistrzowskiego w tym roku. Białostocki współlider tabeli z kompletem zwyciestw, rozegra jeszcze 3 mecze fazy zasadniczej, w tym pojedynek na szczycie, w którym na Stadionie Miejskim w Białymstoku podejmie aktualnego mistrza – Panthers Wrocław. Półfinały i finał Ligi – Polish Bowl, zaplanowane są w listopadzie. Co najważniejsze, w meczach rozgrywanych na boisku bocznym Stadionu Miejskiego w Białymstoku mogą uczestniczyć kibice. Ze względu na pandemiczne obostrzenia, liczba jest widzów jest ograniczona, ale wstęp jest wolny (wystarczy internetowa rezerwacja).

Białostocka drużyna Lowlanders jest w tym sezonie jednym z faworytów. Mam nadzieję, że trzeci raz z rzędu futboliści zawalczą w finale Polish Bowl – powiedział zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki. – Wspieramy drużynę, i kolejny raz zdecydowaliśmy  się podpisać umowę promocyjną z Lowlanders. Są tego dwa powody.  Po pierwsze wyniki sportowe. Po drugie jest to świetne przedsięwzięcie od strony promocyjnej. Klub potrafi promować markę „Białystok”.

Na początku września Miasto zawarło umowę na promocję Białegostoku przez drużynę uczestniczącą w najwyższej klasie rozgrywkowej. Miasto Białystok otrzymało miano Partnera Głównego drużyny Lowlanders Białystok. W ramach umowy futboliści m.in. w spotach wideo będą promować Białystok, jego atrakcje turystyczne. Mają również wspierać kampanię „Studiuj w Białymstoku" oraz promować aktualny logotyp Miasta, serwis miejski „bialystok.pl", nowy fanpage „Odkryj Białystok" podczas meczów w naszym mieście oraz przede wszystkim na wyjazdach w całym kraju. Zawodników w efektownych futbolowych strojach można będzie również poznać osobiście podczas imprez organizowanych przez Miasto.

Liga Futbolu Amerykańskiego, mimo trudności związanych z epidemią, wystartowała z początkiem września i potrwa do połowy listopada.

Eliza Bilewicz-Roszkowska

Do góry