MACIEJ ZADYKOWICZ
Dotychczasowy dorobek artystyczny:
- nagrody i wyróżnienia: miejsce w Mistrzostwach Polski Karaoke – Koszalin 2009, 1. miejsce w konkursie "Rock Stars Festiwal 2012" w Katowicach w kategorii wokalista rockowy, wyróżnienie na festiwalu NIEMEN NON STOP w Słupsku 2013, II miejsce w I Konkursie Piosenki Kabaretowej Studium Wokalno - Aktorskiego w Białymstoku
- prezentacje: utwór Fahrenheit pt. „W pogoni za czymś więcej” na antenie radia Akadera i radia Rocktime.pl,
- zrealizowane projekty: koncert "Co nam w duszy gra” w Studiu Rembrandt Polskiego Radia Białystok pod dyrekcją artystyczną dr Ewy Barbary Rafałko, koncert "Życzenia wyśpiewane z nut" w Studiu Rembrandt Polskiego Radia Białystok pod dyrekcją artystyczną dr Ewy Barbary Rafałko, koncert "Lekcja patriotyzmu” w Auli Magna Pałacu Branickich w ramach wojewódzkich obchodów Święta Niepodległości w reżyserii Pawła S. Szymańskiego, koncert "Trzymaj się Polsko" w Auli Magna Pałacu Branickich w ramach obchodów uczczenia rocznicy Odzyskania Niepodległości w reżyserii Pawła S. Szymańskiego, koncert Kolęd i Pastorałek "W Betlejemską Jasna Noc" z gościnnym udziałem Olgi Bończyk w Białostockim Teatrze Lalek w reżyserii Wojciecha Szelachowskiego, spektakl "Czekając na pierwszą gwiazdkę" w Białostockim Teatrze Lalek w reżyserii Ryszarda Dolińskiego, koncert "Kobieta niejedno ma imię" w reżyserii Piotra Rafałko, Marcina Ozgi. Opracowanie instrumentalne Krzysztof Kulikowski Wojewódzki Ośrodek Kultury w Białymstoku, prezentacja Prozy współczesnej "Listy śpiewające - Pieniądze na bilet" z repertuaru Agnieszki Osieckiej pod kierownictwem Pawła Szymańskiego, spektakl taneczny "Przesilenie" – reżyseria i choreografia: Karolina Garbacik, muzyka i wokal: Aulos Ensemble, oprawa artystyczna polskiej premiery musicalu - Arka Noemi" Yamin & Cliford Carlson w reżyserii Roberta Drobniucha jako spektakl dyplomowy IV roku Studium Wokalno - Aktorskiego, Koncert "Szukajmy Stajenki" repertuar, teksty, muzyka J. Kaczmarski Z. Łapiński z udziałem Chóru Dziecięcego Opery i Filharmonii Podlaskiej przy współorganizacji Opery i Filharmonii Podlaskiej - Europejskie Centrum Sztuki, Oprawa artystyczna podczas meczu otwarcia Stadionu Miejskiego w Białymstoku - solista, Recital wokalny w Operze i Filharmonii Podlaskiej - Europejskie Centrum Sztuki, Koncert z gościnnym udziałem Marii Sadowskiej - Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki;
- udział w warsztatach: Warsztaty Jazzowe oraz Koncert w Kinie Forum "Urbanator Days" pod kierunkiem Michała Urbaniaka z zespołem instrumentalnym, Warsztaty "Praca nad rolą musicalową" z Tomaszem Steciukiem, Warsztaty musicalowe z Wojciechem Kościelniakiem oraz Markiem Kulikowskim - praca nad repertuarem Zespołu Republika, Weekendowy warsztat "Technika Alexandra" prowadzony przez Magdalenę Kędzior, Warsztaty oraz Koncert Bluesowy z Dana Gillespie w ramach "Przystanek Blues" organizowanych przez Podlaskie Centrum Sztuki, Studium Wokalno - Aktorskie oraz Zmianę Klimatu.
Program stypendium
Program obejmuje nagranie, wydanie i promocję minialbumu zespołu Fahrenheit. Wszystkie piosenki mają w pełni charakter autorski. Płyta (z gatunku rock/pop) będzie zarówno akustyczna i nastrojowa, jak też rytmiczna i wpadająca w ucho. Na albumie będzie można usłyszeć dwie gitary, perkusję, pianino, bas i wokal.
Zakres pracy:
- dokończenie kompozycji, praca nad aranżacjami,
- spotkania z muzykami, próby zespołu,
- nagranie materiału w profesjonalnym studiu muzycznym,
- mix i mastering piosenek,
- wytłoczenie 500 egzemplarzy płyt z projektem okładki,
- koncert promujący album w Białymstoku.
Rezultaty – mierzalne:
- stworzenie 5 plików audio z muzyką,
- wytłoczenie 500 egzemplarzy płyt CD z okładką,
- fotorelacja z koncertów.
Rezultaty - niemierzalne:
- promocja miasta w kontekście profesjonalnej i popularnej muzyki,
- udowodnienie młodym ludziom, że jeżeli ktoś ma talent i zapał do pracy, to może realizować swoje marzenia w Białymstoku,
- współpraca z innymi młodymi twórcami z Białegostoku,
- zdobycie nowych doświadczeń i nauka w praktyce, rozwój osobisty.
O projekcie:
„(…) A płyta? Po prostu dobrze jej się słucha. Utwory są świetnie skomponowane. Wokal jest charakterystyczny. Kiedy trzeba mocny, a innym razem liryczny i delikatny. Świetnie prowadzona jest linia perkusji, dobrze brzmią gitary, bas i pianino. Można przy tej płycie potańczyć, odpocząć po ciężkim dniu w pracy, czy po prostu przemierzyć miasto zimą ze słuchawkami w uszach i krążkiem w przenośnym odtwarzaczu. Bo muzyka FahrenHeit potrafi nie tylko rozbujać, ale też rozgrzać w zimny dzień. I podnieść słuchaczowi temperaturę”
/ Urszula Krutul, Kurier Poranny, 15.01.2016 r., nr 9 (8138) /