DOROTA HERMANOWICZ
Dotychczasowy dorobek artystyczny, m.in.:
- laureat: wyróżnienia i nagrody publiczności na Międzynarodowym Festiwalu Młodych Talentów Malwy (2002), wyróżnienia w IV Festiwalu Młodych Talentów Niemen Non Stop (2009), III nagrody na Festiwalu Piosenki Literackiej im. Łucji Prus w Białymstoku (2013);
- udział w programach telewizyjnych: Szansa na sukces (2006), Tak to leciało (2009),
- instruktor śpiewu podczas warsztatów piosenkarskich organizowanych przez Studio Piosenki Jerzego Tomzika (2006 - 2007),
- od 2011 r.: Dyrektor Centrum Muzyki VOC Szkoła Dźwięków, instruktor śpiewu rozrywkowego, emisji głosu, logopeda,
- organizator, instruktor śpiewu, emisji głosu i dykcji podczas trzech edycji Wakacyjnych Warsztatów Wokalnych "Śpiewający Białystok" (2011 – 2013),
- udział w koncercie jubileuszowym Podlaskich Warsztatów Wokalnych organizowanych przez Jerzego Tomzika (2012),
- prowadzenie zajęć umuzykalniających w Niepublicznym Przedszkolu Dwujęzycznym Polsko - Angielskim im. Piotrusia Pana w Białymstoku (2012/2013),
- przygotowanie młodzieży do koncertu kolęd podczas spotkania opłatkowego Fundacji "Pomóż Im" w Białymstoku (2012),
- udział w warsztatach Gospel (2013).
Program stypendium
Projekt obejmuje przygotowanie materiału, nagranie i wydanie płyty Jazzowanki dla dzieci, która zawierać będzie 12 piosenek dziecięcych, w tym wykonywanych kiedyś przez Łucję Prus. Na płycie pojawią się piosenki śpiewane przez młodzież oraz Stypendystę.
Rezultaty – mierzalne:
- Wydanie płyty (1000 egz.) ze znanymi, często zapomnianymi piosenkami dziecięcymi w nowych jazzowych aranżacjach.
- Odświeżenie twórczości Łucji Prus z repertuaru piosenek dziecięcych.
Rezultaty - niemierzalne:
- Ukazanie piękna w muzyce jazzowej.
- Promocja ambitnej muzyki wśród najmłodszych.
- Podniesienie poziomu wokalnego młodzieży uczestniczącej w projekcie.
- Nowe doświadczenia pracy w studio nagrań.
- Integracja śpiewającej białostockiej młodzieży.
- Możliwość zaprezentowania umiejętności wokalnych Stypendysty oraz młodzieży z nim współpracującej.