Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa
Prezydent Miasta Białegostoku ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa, pn. Prowadzenie sezonowego punktu Informacji Turystycznej w Mieście Białystok. Przedmiotem konkursu jest podnoszenie jakości obsługi ruchu turystycznego w Mieście Białystok oraz promocja atrakcji turystycznych Miasta poprzez prowadzenie sezonowego punktu Informacji Turystycznej w Mieście Białystok.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Witkac.pl wraz z dostarczonym w wersji papierowej potwierdzeniem złożenia oferty z jednakową sumą kontrolną. Potwierdzenie złożenia oferty powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji i złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs ofert w dziedzinie turystyki”, za pośrednictwem:
1) Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, 15-950 Białystok;
2) operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok.
Nabór wniosków trwa do 5 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty papierowej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Jeden oferent może w konkursie złożyć maksymalnie 1 ofertę.
Na niniejszy konkurs przeznaczono 100 000 zł.
Warunki konkursu znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.