Adampol i Electrum chcą być Sponsorem Tytularnym Stadionu Miejskiego w Białymstoku
Adampol i Electrum – gotowe zawalczyć o tytuł sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku
Dwie firmy mają szanse na tytuł Sponsora Tytularnego Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Adampol i Electrum złożyły prawidłową dokumentację i wezmą udział w negocjacjach, które ustalą pakiet praw przysługujących sponsorowi tytularnemu Stadionu Miejskiego. Kolejnym etapem będzie złożenie przez zainteresowane firmy ofert określających ile, te prawa, są dla nich warte. Wyłoniona w ten sposób firma zyska prawo do nadania oficjalnej nazwy największemu obiektowi sportowemu w naszym regionie.
- Pierwszy etap postępowania na wyłonienie sponsora tytularnego za nami, teraz czas na negocjacje. Trzeba wspólnie ustalić katalog praw, korzyści, które później będą podstawą do złożenia ostatecznych ofert przez zainteresowane firmy – mówi zastępca prezydenta Białegostoku Rafał Rudnicki.
Spółka Stadion Miejski procedurę wyłonienia sponsora tytularnego obiektu rozpoczęła już w sierpniu. Termin ostatecznego wyłonienia zwycięzcy postępowania uzależniony jest od czas trwania negocjacji.